Wednesday, December 29, 2010

PERUTUSAN TAHUN BARU arnabmalaya.blogspot





Assalamualaikum .......

Disebabkan wife den beria2 srh buat blog maka terciptalah blog ni. Dan kebetulan Malaysia aka HARIMAU MALAYA menang Piala Suzuki AFF maka lahirlah blog arnabmalaya ni. Jdk ada 2 admin le blog ni, den ngan wife den.

Tinggal lagi sehari kita akan meninggalkan tahun 2010 dan tahun 2011 (tahun arnab tu). Mesti semua parent tengah sibuk buat persiapan terakhir utk persiapan sekolah anak2. Kalau yg dah ada anak musti tau makin lama perbelanjaan persekolahan anak makin naik. Tp dah jadi tanggungjawab sebagai seoarang bapa kita mesti laksanakan jugak. Dekat2 1k jugaklah utk semua persiapan ngan yuran sekolah. Tu baru 2 org anak, kalau 5 - 6 org. Cari calculator kira sendiri.

Mungkin juga ada yg tengah berkira nak beli arnab jenis lain plk.

Disebabkan title blog khas utk arnab lepas post ni, citer psl arnab jelah. Mungkin akan diselang seli dgn sedikit iklan stok2 arnab den. Kang kalau citer psl benda lain kang lari tajuk plk. Yang pasti paling banyak citer pasal arnab, arnab lagi.

Cukup smp sini, akhir kata ;

Kita menyambut kedatangan tahun 2011 dengan penuh harapan, agar keadaan menjadi lebih baik buat diri sendiri, keluarga, masyarakat dan negara.dan arnab

Tahun yang baru, secara simboliknya, menandakan, satu permulaan kepada yang lebih baik dan berusaha menyingkirkan segala kelemahan dan keburukan.(anda dan arnab)

Sudah tentu semua ini tidak bermakna sekiranya kita hanya berpeluk tubuh dan gagal melakukan sesuatu.(besarkan prjk arnab)

Pendek kata, iltizam untuk melakukan perubahan sahaja tidaklah mencukupi, ianya memerlukan satu tindakan yang jitu berasaskan kefahaman terhadap Perubahan yang ingin dilaksanakan.(tmbh induk arnab ataupun bukak kedai arnab)

Kepada pecinta2 arnab : majulah arnab untuk MALAYA.tidak ketinggalan kepada penternak2 arnab serta pecinta arnab.

No comments:

Post a Comment